Oferta

Nikolina Magiera pozycjonowanie stron w Google

Audyt SEO

Przeanalizuj swój serwis dzięki audytowi SEO. To usługa analityczna i kontrolna, która skutecznie wykrywa i eliminuje błędy. Zaczniemy od ustalenia celu biznesowego i Twoich oczekiwań. Dzięki niemu będziesz wiedział jak daleko jesteś od najlepszych, oszacujemy aktualne miejsce Twojej witryny w Google i dowiesz się co możesz zrobić, żeby poprawić swoją pozycję. Będziesz wiedział o czynnikach, które negatywnie wpływają na pozycjonowanie strony i jak się ich pozbyć. Jaka jest jakość treści na stronie, jakie linki do niej prowadzą, czy spełnia standardy panujące w Google, jaka jest liczba odwiedzin, na jakie frazy wyświetla się witryna? Te i wiele innych informacji otrzymasz w raporcie z audytu. Jest on podstawą w przystąpieniu do prac nad optymalizacją SEO.

Optymalizacja stron internetowych

Na początku może Ci się wydawać, że SEO to „czarna magia” i skomplikowany proces, trudny do zrozumienia, dlatego zrobię wszystko by przybliżyć Ci tę wiedzę najlepiej jak potrafię, możesz być pewien, że nie zawiodę Twoich oczekiwań. Pracę nad optymalizacją witryny rozpoczniemy od analizy branży, kreowaniu strategii marketingowej i wypracowaniu contentu, który wspólnie będziemy wdrażać. Twoje treści wreszcie staną się widoczne, dzięki czemu marka osobista będzie coraz bardziej popularna i widoczna w wyszukiwarkach.

Content marketing

To marketing treści, który jest kluczowy w opracowaniu skutecznej strategii sprzedażowej. Treści muszą odpowiadać na potrzeby Twoich Klientów. Pokaż, że Twoja marka posiada wyższe cele i wartości niż tylko sprzedaż. Jeżeli chcesz zwiększyć potencjał sprzedażowy z organicznych wyników wyszukiwania zadbaj o opis produktów i usług. Twoim celem jest to, by znaleźć się na wysokiej pozycji w Google? Zadbaj o strukturę treści, właściwą optymalizację zdjęć, grafik, materiałów wideo. 

SEO Copywriting

Chcesz być na wysokiej pozycji w Google? Zacznij od skutecznego content marketingu. To merytoryczna treść, której poszukują Twoi Klienci. Tworząc content możesz tylko zyskać. Zastanawiałeś się kiedyś co jest kluczem do sukcesu? Przede wszystkim pozyskanie czytelnika i zatrzymanie go na stronie przez dłuższy czas. Jeżeli go zainspirujesz i wzbudzisz zaufanie, zostanie Twoim Klientem. SEO copywriting to moja pasja od wielu lat, piszę artykuły blogowe i poradnikowe, treści do e-booków, artykuły tematyczne oraz opisy produktów, które chce się czytać. Lekkie pióro sprawia, że nawet trudne, techniczne treści przekazuję w sposób naturalny, zrozumiały i przede wszystkim ciekawy dla użytkownika. 

Pozycjonowanie marki

Buduj świadomie swoją markę na rynku i zadbaj o jej pozycjonowanie w Google. Daj się poznać jako autorytet w swojej branży, buduj wiarygodność i zdobywaj zaufanie Klientów. Tylko jako ekspert, promujący wartościowe i merytoryczne treści masz szansę na skuteczne osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarkach. Sprawię, że Twój przekaz na stronie internetowej będzie spójny i wiarygodny. Użytkownicy zostaną z Tobą na dłużej i będą z niecierpliwością czekać na kolejne informacje o Twojej marce.

Pozycjonowanie wizytówki Google

Zarządzanie strategiczne w marketingu to skuteczne korzystanie z wielu kanałów promocji – jednym z nich jest wizytówka w Google Moja Firma. Z mobilnej aplikacji Map korzystają każdego dnia miliony użytkowników w Polsce i na świecie, którzy szukają firm, towarów oraz usług. Będziemy uważnie analizować otoczenie, potencjał i możliwości Twojej branży, a następnie wdrażać skuteczną strategię. Wszystko po to, by budować autorytet, jeszcze bardziej zwiększać sprzedaż oraz ulepszać wizerunek marki w Google. Zaprezentujemy Twoją wizytówkę w Mapach Google. Wdrożymy zarządzanie reputacją.

Pozycjonowanie long tail

Każda treść, którą publikujesz jest dla algorytmów Google niezmiernie ważna, najlepiej na pozycjonowanie stron wpływają dłuższe artykuły, bogate we frazy kluczowe. Im większą liczbę słów kluczowych zamieścisz w artykule tym większa szansa, że użytkownik po wpisaniu frazy, która go interesuje trafi właśnie na Twoją stronę. Dlatego w swoich treściach wykorzystuję frazy tzw. long tail (frazy z długiego ogona), które są istotne dla Twojego biznesu, ponieważ bardzo dokładnie opisują intencje zakupowe Twoich Klientów.